Over Ons

De KBO-afdeling Enter, een vitale club.

Ons motto is: VOOR EN MET ELKAAR.

KBO-Enter is een afdeling van KBO-Overijssel.

We behartigen de belangen van senioren, dat kan zijn op gebied van gezondheidszorg, pensioenen, inkomen, wonen en vervoer. Er wordt aandacht besteed aan zaken zoals: gezond ouder worden en gezond bewegen, veiligheid in en rondom huis, beter zien en beter horen.

Als KBO-afdeling Enter werken we samen met andere seniorenbonden in de gemeente Wierden om plaatselijke belangen te behartigen.

We organiseren het jaar door activiteiten op plaatselijk niveau. Elkaar ontmoeten en contacten leggen vinden we zeer belangrijk. Vrijwilligers zetten dan ook hun beste beentje voor om activiteiten voor onze leden te organiseren, inderdaad voor en met elkaar. Voorbeelden hiervan zijn de vaste toppers: de kaart- en bingomiddagen, de wandel- en fietstochten, de jaarlijkse busreis. Elk jaar proberen we ook speciale activiteiten te organiseren. Zo houden we de zaak levendig.

De KBO-Enter bestaat al meer dan 40 jaar en heeft zo’n 250 leden. Samen werken we eraan om een club te zijn die wat kan betekenen voor vitale senioren van Enter.

Het bestuur van KBO-Enter.

Adres: KBO-Enter, Dorpsstraat 127,  7468 CJ  Enter

e-mail: info@kbo-enter.nl

Bestuursleden:

• Voorzitter: Henk Braamhaar
  • Secretaris: Gerrit Spijker
  • Penningmeester/communicatie: Harrie Nijhuis

Leden activiteitencommissie tevens bestuursleden:

• Dorothé Biezemaat
  • Harrie Wissink